[Talk-lv] jautajums

Instigater instigater at projektam.lv
Wed Oct 14 17:13:02 BST 2009

Rich wrote:

> shur tur gan jau var. imho jaapielieto veselais sapraats - ja tas celjsh
> ir paliels, var likt tertiary. ja neliels, bet joprojaam grunteets - tad
> var likt unclassified.

Runājot par konkrēto apgabalu, esmu tur vairākas reizes braucis gan
ziemā, gan vasarā, viņi noteikti nav track, tas ir točna, visticamākais,
ka jālieto unclassified, bet pēc ceļa fizikālajām īpašībām šamie mierīgi
pavelk uz V tipa ceļiem, tikai šitiem nozīmes nav lielas. Tagad tur
mājas sabūvētas apkārt pie Vikuļiem, iepriekš tur bija tikai ganību pļavas.

--
Instigater
Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 13 Ls/mēn