[Talk-lv] Par ceļu labošanu Rīgā

Ilmārs Mārsils meestules at gmail.com
Thu Oct 15 17:33:33 BST 2009

Esmu nopircījis GPS iekārtiņu mašīnai (navigatoru), tak tas izrādās, ka krāj
visu, kur esmu braucis. gpx failā. Tā nu esmu pabraukājies šur tur vairākas
reizes, un man sāk likties, ka tie ceļi daudzviet rīgā ir samērā ievērojami
nobīdīti attiecībā pret maniem trakiem.

Jautājums, vai es varu pabīdīt tos ceļus, ielas tajās vietās, kur man tie
traki iekš gpx klājas burtiski viens otram virsū, t.i., ja tie piemēram ir
kaut kur 1 vai 2m robežās, bet ceļš ir kādus 5 un vairāk metrus no manējo
kaudzītes. Jeb labāk nejaukties. Incanti, kas ir source Rīgas ielām: citu
gpx, jeb ielas sazīmētas par pamatu ņemot kādu nebūt karti, piemēram, to
krievu militāro.

Paldies,
Ilmārs