[Talk-lv] Par ceļu labošanu Rīgā

Rich richlv at nakts.net
Thu Oct 15 17:44:54 BST 2009

On 2009.10.15. 19:33, Ilmārs Mārsils wrote:
> [...]
> krāj visu, kur esmu braucis. gpx failā. Tā nu esmu pabraukājies šur tur
> vairākas reizes, un man sāk likties, ka tie ceļi daudzviet rīgā ir
> samērā ievērojami nobīdīti attiecībā pret maniem trakiem.
>
> Jautājums, vai es varu pabīdīt tos ceļus, ielas tajās vietās, kur man
> tie traki iekš gpx klājas burtiski viens otram virsū, t.i., ja tie
> piemēram ir kaut kur 1 vai 2m robežās, bet ceļš ir kādus 5 un vairāk
> metrus no manējo kaudzītes. Jeb labāk nejaukties. Incanti, kas ir source
> Rīgas ielām: citu gpx, jeb ielas sazīmētas par pamatu ņemot kādu nebūt

ieteiktu ar josmu downloadot citus gps treisus un paskatiities, vai tie
pusliidz sakriit ar pasha ierakstiitajiem. ja jaa, droshi vajag labot -
riigaa tieshaam daudzas ielas ir manaami shkjiibas.
nesen es taa navigeejos ar osm un aiznavigeejos galiigi shkjiibi, jo
eizhenijas ielas gals bija ieziimeets puskvartaalu taalaak ;)

runaajot par gps iekaartaam, _ruupiigi_ jaapaarliecinaas, ka nav
iesleegts 'snap to roads' - taadaa gadiijumaa shis gps visus treisa
punktus ziimees taa esoshajiem celjiem virsuu un treisi principaa ir
izmetami... (shaada kaite ir iipashi populaara mashiinu navigaacijas
iekaartaam).