[Talk-lv] Par ceļu labošanu Rīgā

Ilmārs Mārsils meestules at gmail.com
Thu Oct 15 18:13:37 BST 2009

Visu apskatīju, šķiet, ka man nav tādas opcijas, snap to route vai kaut kas
tamlīdzīgs, vismaz lietotāja interfeisā. Varbūt kaut kur setingu failā ir,
bet es nezinu kur tāds jāmeklē. Zinu, ka tas aparāts cenšas mašīnu uzzīmēt
uz viņējā ceļa. Pļavā rāda, ja ir tālāk par kaut kādu attālumu.

Ilmārs

2009. gada 15. oktobris 19:44 Rich <richlv at nakts.net> rakstīja: