[Talk-lv] EGNOS

uldics at gmail.com uldics at gmail.com
Fri Oct 16 16:48:25 BST 2009

Egnos satalīti ir pārāk zemu, lai mēs to darbību justu. No citas puses
skatoties, mēs esam pārāk tālu uz ziemeļiem,
lai tie nebūtu aizsegti praktiski visu laiku. Vienīgi kā mēs varētu just
to labumu ir uz klaja lauka. Konkrēts piemērs:
Braucot pa lielceļu ar klaju lauku uz dienvidiem mums retāk un mazāk
aizpeldēs tracks vienā ceļa pusē. Mapotājiem
vajadzētu būt pieredzējušiem, ka šad tad tracks peld vienā pusē pāris
desmitus kilometru (ar auto). Pilsētā mēs viņu
nejutīsim. EGNOS ir domāts aviātoriem, lai var trāpīt nosēsties uz aklo.
Tas gan arī nav 100% nodrošinājums aklumam.
uldics