[Talk-lv] Grants ceļu tagošana

Rich richlv at nakts.net
Mon Oct 19 15:46:06 BST 2009

On 2009.10.19. 17:10, Viesturs Zariņš wrote:
> Sveiciens
>
> Intereses uzturēšanai dienas jautājums.
>
> Jautājums kādu mūsu grants ceļiem piekārtot surface
> (http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:surface).
>
> Redzēti šādi varianti:
> surface=unpaved - laikam nederēs, jo nozīmē ka nav kārtīga seguma - ir
> zeme un vietām bedres aizbērtas ar kautko cietāku
> surfave=gravel (LRT ieteiktais) - arī īsti neatbilst, jo nozīmē brīvi
> stāvošus akmeņus, nevi blīvu šķembu klājumu
> surface=compacted - manuprāt visatbilstošākais, nozīmē sablietētas šķembas.

atziishos, ka esmu praktiski visur licis surface=unpaved visam, kas nav
asfalts. izdiskuteejiet, vienojities, esmu gatavs lietot ko labaaku :)

par mapniku - diez vai vajadzeetu gaidiit, galu galaa, jo aatraak
saaksim pareizi tagot, jo lielaaka iespeeja to redzeet rendererii.

> Mans ieteikums: pārejam uz compacted un ierakstam to LRT (
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Latvian_roads_tagging ).

<RichardF> paved/unpaved is sort of a 'low resolution' version of
surface. Better to use tarmac/gravel/dirt/whatever if you can

taa ka tev piekriit :)
bet kursh konkreeti key labaaks gruntenei... hvz.

--
  Rich