[Talk-lv] Grants ceļu tagošana

Lauris Bukšis-Haberkorns lafriks at gmail.com
Mon Oct 19 16:20:22 BST 2009

Es it kā pašlaik izmantoju visur gravel, bet nu paskatoties aprakstus
un bildītes, tad jāpiekrīt, ka gruntenei vislabāk tomēr atbilst
compacted. Mož tad nobalsojam, lai var salabot un tālāk netaisītu
nepareizi. Ja kas tad es laikam par compacted atdodu savu balsi.

Lauris

2009. gada 19. oktobris 17:46 Rich <richlv at nakts.net> rakstīja: