[Talk-lv] Grants ceļu tagošana

uldics at gmail.com uldics at gmail.com
Tue Oct 20 03:27:34 BST 2009

On Mon, 19 Oct 2009 20:42:45 +0300, Gasha <gasha at pie-dabas.net> wrote:

> Nu gravel vai compacted atkarigs no seguma.
> Drosi vien ka compacted butu biezak sastopams LV.

Oponēju - pēc definīcijām gravel ir grants ceļš. Particle size >2mm. Nekur
nav minēts
akmeņi virs 2 kg vi kā tā. Un tāds compacted nav ieviests vēl (labi,
labi!!!) neko neizsaka,
jo kas compacted - dirt, pebbles, sand, gravel? Tak ir ceļu segumu strīpa
tabulā. Vēl smoothnes
var piemest. Nevajg izgudrot velosipēdu no jauna. Bildītes tur ir tikai
piemēri, nav jau visiem vienādi ceļi,
asfalta krāsa arī atšķiras.
uldics