[Talk-lv] Grants ceļu tagošana

Viesturs Zariņš viesturz at gmail.com
Tue Oct 20 07:43:48 BST 2009

Iedomājies kāds ceļš sanāk, ja atved un nober grants kravu - tāds foršs,
mīksts un ar vieglo auto praktiski nebraucams.

Grunteniecei tiek bērtas dolomīta šķembas, kas, noblietētas, smuki salīp
kopā un veido diezgan cietu segumu.

Komentārs pie compacted manuprāt to ļoti labi raksturo:
"(...) compacted e.g. with a roller, so the surface is more stable than
loose gravel. (...) Best sort of ways below paving with asphalt,
concrete, paving stones. Sometimes known as water-bound macadam
<http://en.wikipedia.org/wiki/Macadam> Mixture and compacting leads to
more grip and stability"
Water-bound macman ir tieši tāda metode kā pie mums grantiniekus taisa -
uzber smilti, pāris collas šķembu, noblietē un gatavs. Necitēšu, izlasi
pats.

Viesturs