[Talk-lv] Ideja par OSM popularizēšanu.

Peteris Krisjanis pecisk at gmail.com
Tue Oct 20 12:30:36 BST 2009

> pirkt nav reaali, treisot no neskaidru autortiesiibu objektiem -
> muljkjiigi, jo tad var naakties izmest aaraa visu.
> es biju domaajis sho datu dabuushanu osm meergjiem legaalaa celjaa.

Protams, *pašiem* pirkt *visu* ir nereāli. Bet pa gabaliņam var
iepirkt un nekas slikts nenotiksies - ja ir vēlēšanās. Pa brīvu uz
doto brīdi šaubos, vai mēs dabūsim.

Pēterim Brūnam bija ideja, bet ja tā ir vēl aktuāla, lai viņš labāk
pats pastāsta. Katrā ziņā ļoti jauki būtu, ja kāds par to samaksātu un
mēs varētu tos foto izmantot.

Lai sokas,
Pēteris K :)
p.s. RD sakarā notiek pārrunas ar cilvēkiem, Viesturs var kaut ko
vairāk apgaismot.