[Talk-lv] Ideja par OSM popularizēšanu.

Viesturs Zariņš viesturz at gmail.com
Tue Oct 20 13:17:54 BST 2009

Šobrīd runāju ar Andri Locamani no RIGIS puses.

Īsā atbilde ir - ortofoto par brīvu neviens netaisās dot, runa varētu
iet par dažiem datu slāņiem.
Šobrīd Andris ir apņēmies izpētīt šo situāciju un dot atbildi kas ir
dabonams kas nē. Tāka vēl nedaudz pacietības.

Bet tas neliedz paralēli iepirkt ortofoto.

Viesturs