[Talk-lv] Grants ceļu tagošana

uldics at gmail.com uldics at gmail.com
Tue Oct 20 20:26:36 BST 2009

On Tue, 20 Oct 2009 09:43:48 +0300, Viesturs Zariņš <viesturz at gmail.com>
wrote:

> [...]
> kopā un veido diezgan cietu segumu.
>
> Komentārs pie compacted manuprāt to ļoti labi raksturo:
> "(...) compacted e.g. with a roller, so the surface is more stable than
> loose gravel. (...) Best sort of ways below paving with asphalt,
> concrete, paving stones. Sometimes known as water-bound macadam
> <http://en.wikipedia.org/wiki/Macadam> Mixture and compacting leads to
> more grip and stability"
> Water-bound macman ir tieši tāda metode kā pie mums grantiniekus taisa -
> uzber smilti, pāris collas šķembu, noblietē un gatavs. Necitēšu, izlasi

Ok, tagad saprotu ko tu domā. Bet tādi ceļi nav mums laukos parasti. Šitam
aprakstam
atbilst Bauskā Miera iela un dažas paralēlās. VIņš ir blīvs un
neizskrubināms
materiāls. Bet zināms mīkstums vēl ir, ja ar lomiku dauzīs, tad izdauzīs.
No attāluma
var noturēt par raupju asfaltu. Bet tās nav šķembas. Šķembas ir un paliek
gravel,
wikipēdijā tak tā rakstās.
uldics