[Talk-lv] Ideja par OSM popularizēšanu.

Peteris Krisjanis pecisk at gmail.com
Wed Oct 21 19:39:54 BST 2009

2009. gada 21. oktobris 21:31 Ilmārs Mārsils <meestules at gmail.com> rakstīja:
> tā lai ķertos to lietu popularizēt
>
> teorētiski derētu noskaidrot motivatorus, kas varētu cilvēkus piesaistīt šai
> lietai.
> Varbūt sāksim ar to, kāpēc katrs no mums šeit piedalās, ja varēs to pa
> punktiem aprakstīt, tad arī jaunus piesaistīt līdzīgus cilvēkus būs vieglāk.
> Piemēram, varbūt daži no mums sagaida ne tikai sev interesantu laika
> pavadīšanu, braukājot, staigājot, rakstot, vadot datus iekšā, bet arī gaida
> kādreiz arī praktisku labumu, jeb varbūt to jau tagad dabū. Kādi tie labumi
> varētu būt?

> [...]

Mana galvenā motivācija ir valsts, kurā es dzīvoju, pēc iespējas
normālāka karte no visiem iespējamajiem aspektiem, tai skaitā
galvenais aspekts šobrīd ir - satiksme, satiksmei interesējošie POI,
informācija, kas saistīta ar ikdienas praktiskajām darīšanām - adrešu
atrašana, iestāžu atrašana, utt. Protams galvenais ir tas, ka pats
vēlāk šo informāciju caur dažādu maršrutētāju programmatūru un
sistēmām varētu izmantot.

Tā ir sava veida relaksācija, jo tas ir viens no projektiem, kur
ievadītie dati nevar izsaukt plašas diskusijas (kaut hajs ap tagiem
šķiet ir centieni radīt arī kaut kādu nelielu stresiņu OSM kopienā),
kur ir diezgan skaidrs, ka tevis ievadītā informācija OSM datubāzē
pārsvarā palīdzēs citiem.

Un kopsumā...tas ir forši. Tam piemīt kaut kāda pabeigtības sajūta,
plus vēl daudz komunikācijas ar cilvēkiem, reālas kustības, pasaules
ģeogrāfiskā apziņa, utt.