[Talk-lv] Ideja par OSM popularizēšanu.

Rich richlv at nakts.net
Thu Oct 22 08:32:41 BST 2009

On 2009.10.21. 21:31, Ilmārs Mārsils wrote:
> tā lai ķertos to lietu popularizēt
>
> teorētiski derētu noskaidrot motivatorus, kas varētu cilvēkus piesaistīt
> šai lietai.
> Varbūt sāksim ar to, kāpēc katrs no mums šeit piedalās, ja varēs to pa
> punktiem aprakstīt, tad arī jaunus piesaistīt līdzīgus cilvēkus būs
> vieglāk. Piemēram, varbūt daži no mums sagaida ne tikai sev interesantu
> laika pavadīšanu, braukājot, staigājot, rakstot, vadot datus iekšā, bet
> arī gaida kādreiz arī praktisku labumu, jeb varbūt to jau tagad dabū.
> Kādi tie labumi varētu būt?

1. reaala, lietojama karte legaali, bez papildus maksas un
ierobezhojumiem. es osm lietoju gan drukaajot aaraa kartes, gan
routeejot telefonaa jau kaadu laiku (lai gan reizeem sanaak aplauziens ;) )

2. interesants pats process, kaa pilniigam amatierim-diletantam
apguustot virspuseejus kartograafijas siikuminjus;

3. briivas kartograafiskaas informaacijas izveide ir deriiga visiem
valsts iedziivotaajiem, jo uz sho datu baazes iespeejams vieglaak un
leetaak veidot kvalitatiivus pakalpojumus, taadeejaadi uzlabojot
konkureetspeeju. citi kolektiivie ieguvumi ir jau senaak mineeto
tematisko karshu viegla izveide (telefona automaatu, bankomaatu, krogu,
viesniicu...), kas var paliidzeet gan pashiem iedziivotaajiem, gan
tuuristu piesaistiishanai.

4. neliels papildus ieguvums, kuru es piefikseeju tikai peec kaada
laicinja - es saaku vairaak veerot apkaarteejo vidi (pat tad, kad
nerakstu treisu) - es tagad labaak zinu ielu nosaukumus, pieturu
nosaukumus pa visu latviju, latvijas un pasaules gjeograafiju kopumaa utt.