[Talk-lv] Ideja par OSM popularizēšanu.

uldics at gmail.com uldics at gmail.com
Thu Oct 22 15:26:38 BST 2009

On Wed, 21 Oct 2009 21:31:01 +0300, Ilmārs Mārsils <meestules at gmail.com>
wrote:

> [...]
> punktiem aprakstīt, tad arī jaunus piesaistīt līdzīgus cilvēkus būs
> vieglāk.
> Piemēram, varbūt daži no mums sagaida ne tikai sev interesantu laika
> pavadīšanu, braukājot, staigājot, rakstot, vadot datus iekšā, bet arī
> gaida
> kādreiz arī praktisku labumu, jeb varbūt to jau tagad dabū. Kādi tie
> labumi
> varētu būt?
>
> Nu tas kaut kas līdzīgs prezentāciju sagatavošanas teorijai, sākumā
> noskaidro kas ir auditorija, kas to interesē, nu un tad to prezentāciju

Nav mums auditorijas. Mums tad ir no sabiedrības jāizloba lielākā daļa
mērķauditorijas (jāizvēlas, jādefinē potenciālā auditorija), kurai
saistošas
idejas varam darīt pievilcīgākas. Bet nu ideja nav slikta.
Man patīk apvienot dabu ar ekrānu, velosipēdu ar pļāpāšanu te. Labums
no tā visa man ir, ka es Rīgā ar auto nemaldos, bet to nepazīstu.
uldics