[Talk-lv] lks-92

Marat Koshoev maratu at gmail.com
Mon Oct 26 17:33:36 GMT 2009

Atrodu gisnet.lv foruma:

Latvijas Valsts meži lieto ESRI, kā jau reiz gisnet.lv ir minēts šī
īpatnība pamatā nāk no ESRI lietotāju puses. Visu laiku ESRI produktos
kā LKS92 Latvia/TM figurēja koordinātu sistēma bez -6000000, taču
tagat nezkapēc šī koordinātu sistēma kopš 9.x versijas ir LKS92
Latvia/TM FN=0 un paralēli ir arī sistēma LKS92 Latvia/TM. LKS92
Latvia/TM pēc visiem nosacījumiem un mistiskajiem normatīvajiem aktiem
ir ar -6000000. Arī EPSG datubāzē netaradīsi variantu ar FN=0 bet ar
-6000000.
Pariesībā ar šiteim -6000000 cilvēki taisa brēku kur tās nav, lieto ko
gribi, kaut paša izgudrotu sistēmu, bet pie apmaiņas vismaz pasaki vai
dod līdzi prj failu kurā ir norādīta datu koordinātu sistēma, jebkura
normāla programma šos datus pati notransformēs un pārprojicēs kā tev
vajadzēs. Problēmas ir ar tiem kas nejēdz ko dara un īsti pat nezin
kurā koordinātu sistēmā strādā saucot bez 6000000 datus par LKS92
Latvia/TM un tad brīnās ka nekas nenotiek. Sistēmas strādā ar
konkrētiem parametriem nevis man liekas ka tas ir tas bet varbūt nav,
un ar LKS92 Latvia/TM laikam atliks vien ļaudīm ieaudzināt, lai tad
pasaka ar kuru "LKS92 Latvia/TM" viņi strādā ar īsto vai ar falšo.

Cik es saprotu no Y vienkārši vajag atņemt -6000000.