[Talk-lv] Par ceļu izveidi (P104)

Aleksejs Mjaliks lists at keeper.lv
Fri Oct 30 16:52:53 GMT 2009

Sveiks!

Es esmu tas, tas "uztur" to statistiku. Tā nu ir sanācis, ka šobrīd
nav pārāk daudz laika, lai pievērstos OSM lietām. Arī nekādīgi nav
sanācis pabeigt automatizētu datu kopēšanu no OSM uz savu serveri. Kā
rezultātā sanāca, ka tā lapa statistikas lapa ilgāku laiku netika
atjaunota.

Situācija šobrīd ir tik dramatiska, dati nav atjaunoti jau kādu
pusotra mēnesi, tāpēc nolēmu importēt datu no jauna. Šobrīd nezkāpēc
planet.osm nāk ar ļoti lēnu ātrumu, tāpēc lejuplāde vēl ilgs apmēram
37 stundas. Pēc tam būs vēl jāpagaida, kamēr visi dati salādēsies datu
bāzē. Tā kā nāksies uzgaidīt pāris diennaktis, līdz varēs statistiku
atjaunot ar jaunākajiem datiem.

Man prieks, ka šo lapu cenšaties izmantot OSM uzlabošanas darbos. Tas
noteikti mani motivēs savest šo lietu kārtībā.

Aleksejs