[Talk-lv] Par ceļu izveidi (P104)

Marat Koshoev maratu at gmail.com
Fri Oct 30 18:16:02 GMT 2009

Man liekas lai turpmāk būtu skaidri, tajā lapā vajag pievienot kad tā
pēdējo bija atjaunota un varbūt ari kad bus nākama atjaunošana.

Un vel jautājums par to serveri: vai ir iespējams tur uzlikt savu
Manpik lai viņš parādītu gruntētos ceļus?

2009/10/30  <uldics at gmail.com>:

> Vai tad tev vajag visu planet? Nepietiek kaut vai ar visu europu, ja ne
> vietējo kvadrātu?
> Vai tu vēl TDD&TBG arī skaiti zem mūsu karoga?
> uldics

>>> 2) ref = akurāt tā kā norādītajā lapā
>>> 3) route = road
>>> 4) type = route