[Talk-lv] ganiibu dambis (2 jautajumi)

Rich richlv at nakts.net
Wed Sep 2 07:41:27 BST 2009

On 2009.09.01. 23:45, Aleksejs Mjaliks wrote:
> Nezinu, vai zem tā tilta to 1 joslas nodalīšanos ir tik ļoti jāizceļ.
> Tur jau tikai vienas kolonnas apbraukšana vien ir.
>
> Bet vispār pēc labošanas vajadzēja arī oneway novākt.

jaa, es tur netiishaam gadiijos tuvuma ar gps un foto, sataisiiju
treisu. skatos kartee - kaut kas diivains. atcereejos par threadu, bet
arhiivaa peec subjecta neko neatradu (hints - turpmaak taisaam
saprotamaakus subj ;) ).

oneway shur tur novaacu - ja piemirsu, palabojiet, luudzu :)

par to vienu joslu - hvz. es primaari gribeeju salabot pavisam nepareizo
"izplaajumu" :)

--
  Rich