[Talk-lv] Ciemos pie LĢIS

Peteris Krisjanis pecisk at gmail.com
Wed Sep 2 10:13:46 BST 2009

Sveiks!

Diemžēl mēs jau paņēmām, bet lētāk diezvai būtu bijis :) Vismaz uz
diviem kvadrātiem nē :)

Bet nu esam paņēmuši, izrunājuši, līgumā visu atrunājuši par
autortiesībām un šobrīd cik saprotu notiek darbs pie WMS servera
uzstutēšanas ar iegūtajiem datiem. Nomaposim Ogri līdz nemaņai :)

Jebkurā gadījumā taciņa izskatās iestaigāta. Tā kā ja jums ir vēlme
noziedot OSM pasākumam 30 Ls un iegūt pretī 5x5 km gabalu ar 1:10 000
(2007. gads), tad jautājiet Viesturam pēc detaļām.

Lai sokas,
Pēteris.

2009. gada 2. septembris 10:33 lietotājs Lauris
Bukšis-Haberkorns<lafriks at gmail.com> rakstīja:

mortigi tempo
Pēteris Krišjānis