[Talk-lv] Gisnet.lv padomju karšu izmantošana

uldics at gmail.com uldics at gmail.com
Wed Sep 2 15:37:58 BST 2009

On Wed, 02 Sep 2009 17:13:17 +0300, Peteris Krisjanis <pecisk at gmail.com>
wrote:

> Wikipedisti ik pa laikam kaut ko lielderīgu uzcērt:
> http://en.wikipedia.org/wiki/USSR_copyright#Transition_to_post-Soviet_legislation_in_Russia

Nu es saprotu tagad no darba radītāja nāves 50 gadu turās kopīraits? Nejau
darba radīšanas brīža. Vo kā tagad noskaidrot, kad nomirst to karšu
taisītājs? Galīgs bul241ts sanāk. Jo domājuši tur ir par kultūras darbiem
no viena autora. Bet kartes ta bija valsts plānoti taisītas un pats
komunisms nezin, kas tur strādāja.
uldics