[Talk-lv] Rajonu robežas (bija ciemos pie LĢIS )

Aleksejs Mjaliks lists at keeper.lv
Wed Sep 2 22:24:15 BST 2009

On 2009.09.02, at 12:17, Peteris Krisjanis wrote:

> Vai tad novadu robežas nav noteiktas likumā/noteikumos? Cik saprotu,
> tas tā kā invalidē jebkādas autortiesību razborkas. Vai es atkal
> kļūdos :)
>
> 2009. gada 2. septembris 10:26 lietotājs Lauris
> Bukšis-Haberkorns<lafriks at gmail.com> rakstīja:

Gan jau ka robežas ir atrunātas arī likumos, tik cītīgāk jāpameklē.
Bet šoreiz mēs gribam importēt datus no gataviem materiāliem (faktiski
kartēm). Un skaidrības, vai šo materiālu (kartes) mēs drīkstam izmantot.

Mūsu pulciņā tiešām vajadzētu juristu. Nav kāda pazīstama, kas gribētu
papraktizēties autortiesību jomā? :)

A.