[Talk-lv] Rajonu robežas (bija ciemos pie LĢIS )

Gints Polis polis.gints at gmail.com
Thu Sep 3 12:46:38 BST 2009

Nekādā gadījumā nemēģiniet sekot ieteikumiem tipa - "Treisojiet kaut kādas
kartes". Kā jau mēs zinām šādas robežu nesakritības var būt speciāli
ievietotas, lai jūs uzķertos. Ko jūs darīsiet ja Jāņasēta ar šādu "case"
pierādīs, kad robežas ir ņemtas no viņu kartēm? Mēs vēl dabūsim ņemt visas
robežas ārā...
Gints

2009. gada 3. septembris 10:30 Viesturs Zarins
<viesturs.zarins at mii.lu.lv>rakstīja: