[Talk-lv] Rajonu robežas (bija ciemos pie LĢIS )

Peteris Krisjanis pecisk at gmail.com
Thu Sep 3 14:28:27 BST 2009

Kāpēc īsināt? Nav jau komerciāla vendora karšu dati.

Importē as it is. Varam provēt ar Viesturu izrakt likumu/noteikumus
par novadu robežām kā referenci.

Cheers,
Peteris.

2009. gada 3. septembris 16:24 lietotājs Lauris
Bukšis-Haberkorns<lafriks at gmail.com> rakstīja:

mortigi tempo
Pēteris Krišjānis