[Talk-lv] Mazās drošības saliņas

Rich richlv at nakts.net
Mon Sep 7 08:02:37 BST 2009

On 2009.09.05. 22:30, Aleksejs Mjaliks wrote:
> [...]
>
> http://osm.org/go/0wMKtxXVv--?layers=B000FTTT
> Dzīvē starp Malienas iela un Hipokrāta ielu/Tebras ielu ir tikai viens
> krustojums. Kartē tehniski sanāk 2 ļoti tu esoši krustojumi. Arī
> navigācijas programmatūrai tās ir liekas "galvas sāpes", jo tagad lai
> nokļūtu no Tebras ielas uz Hipokrātu ielu ("dabā" šī faktiski ir viena
> un tā pati iela) pēc mūsu kartes sanāk, ka jātaisa pagrieziens pa labi
> uz Malienas ielu, tad pagrieziens pa kreisi uz Hipokrāta ielu, lai gan
> dzīvē vienkārši nedaudz jānovirzās pa labi, lai apbrauktu šķērsli.
>
> Nevajag aiziet nevajadzīgā detalizācijas galējībās.

nu, ee, relatiivi... tas pats sanaak ar pievadceljiem pie apljiem un
citur. kuraa briidii tas buus jaanoraada kartee ? no kaada noteikta
platuma - varbuut metra ? bet tad jau mees lielu dalju a2 dabuusim
ziimeet kaa vienu celju, jo tur sadaloshaa josla ir ljoti shaura.

man neshkjiet, ka shaadas detaljas viennoziimiigi var izlaist,
vajadzeetu tomeer kaut kaa saprast, ko un kaapeec ziimee/neziimee.