[Talk-lv] Mazās drošības saliņas

Lauris Bukšis-Haberkorns lafriks at gmail.com
Mon Sep 7 12:37:08 BST 2009

2009. gada 7. septembris 14:13 lietotājs Rich<richlv at nakts.net> rakstīja:
> On 2009.09.07. 14:01, Lauris Bukšis-Haberkorns wrote:

> ierobezhojumus var salikt, lai gan es 100% nezinu, vai to visi softi
> ieveero.

Nu kā jau minēju, ka restriction relations salikt arī var, bet būtisks
faktors ir arī tas, ka cilvēkam skatoties uz karti jau tie relation
nerādīsies (runa ir nevis par routing softiem, bet skatoties uz karti
browserī vai drukātā veidā). Tāpēc manuprāt tomēr tās saliņas ir
jāiezīmē.

> jebkuraa gadiijumaa, imho shaadas lietas tomeer buutu jaaziimee, jo meedz
> gan mainiit iespeejamos braukshanas virzienus, gan tiiri fiziski celja
> "izklaajumu".
>
> savukaart, ja tiek pateikts "kaut kad neziimeejam", tad vajag arii
> konkreetus, izmeeraamus faktorus, peec kaa noteikt - ziimeejam vai nee.
> platums nevar buut faktors.

arī fakts.. platums nosaka tik to cik talu vienu no otras tās
paralēlās ielas zīmēt...

> bet nu vienalga bish shaubiigi - reaali, nogriezhoties tur ir _divas_
> brauktuves. ja man routinga softs skandee "pa kreisi pirmajaa", tad es
> nollaa gribu, lai tas ir pareizi, nevis lai man jamais liek griezties
> iekshaa preteejaa braukshanas virzienaa ;)

pa nu tāpēc jau tur ir oneway abiem, katrs savā virzienā un routing
softi parasti to noteikti ņem vērā :)

Lauris