[Talk-lv] Mazās drošības saliņas

Rich richlv at nakts.net
Mon Sep 7 15:22:23 BST 2009

On 2009.09.07. 16:42, Aleksejs Mjaliks wrote:

> Ja tā drošības saliņa ir tik gara, kā iezīmēts, kā arī tā liedz kreiso
> pagriezienu uz to stāvvietu, tad neredzu iemeslu to nezīmēt.
>
> Vēl jāpiebilst ka šeit Cēres ielai un Tēriņu ielai krustojumam ir
> tikai viens punkts. Ja tās saliņa krustojumu tuvā tā tiek zīmētas, tad
> man nav pret tām nekādu iebildumu. Man ļoti nepatik, ka Hipokrātu
> ielai ar Mālienas ielu tika izveidoti 2 krustojumu punkti, lai gan
> dabā tur tikai viens krustojums. Kā arī Hipokrāta ielā esošā nelielā
> saliņa nekādu kustību neierobežo.

tur, kur krustojas divu sadaliitu brauktuvju ielas ir 4 krustojumi,
zomg. a dabaa - viens. tad arii tur taisiisim "vienu krustojumu" ?

shis te noteikums par atsevishkjiem way attiecas uz atdaliitaam
brauktuveem. un es jau mineeju piemeeru - ja routing softs saka
"griezties pirmajaa pa kreisi", taads neattapiigaaks brauceejs tur arii
ietesiis (da pasham ir gadiijies bljaut "kur tu brauc", kad vesela
kolonaa ar autinjiem ieteshas zem kjiegjelja, jo "tomtoms taa teica" :> )