[Talk-lv] SE W300i + BTGPS, gpsmid, osm vektor

Jānis Bebrītis beaver at inbox.lv
Fri Sep 11 14:32:01 BST 2009

Sveiciens komūnai piektdienā!

        Nesen savā dienasgrāmatā ierakstiju ka lietoju TrailExplorer
        treku
        zīmēšanai un varbūt kāds to var gūt kā padomu vai varbūt man var
        ieteikt
        kādu labāku softu. Tā ar bij un man ieteica gpsmid
        (gpsmid.sf.net),
        bezmaksas. Sākotnēji skatijos skeptiski - būs jāimportē kaut
        kādas tur
        kartes, neierubijos uzreiz. Ielādēju to Latvijas variantu (3Mb
        jad
        fails) un uzliku uz trubas.. un patiešām, tajos 3Mb bija pat
        mani
        relatīvi nesenie editi, ceļi + POI, visa latvija, 3 megabaitos!

        Lūk ko prot vektorinformācija!

        Pie kam, tajos 3 mb iekšā ir fīčām bagāts softs, kā arī
        text-to-speech
        brīnums, kas prot nodot instrukcijas braucot (tiesa gan nedomāju
        ka to
        izmantošu, jo tā elektroniskā balss izklausās šausmīgi).

        Ja kāds zīmē kartes / dara kaut ko ar javas iespējotu telefonu,
        iesaku
        uzmest aci šim softam.

believed to be clean.