[Talk-lv] SE W300i + BTGPS, gpsmid, osm vektor

Rich richlv at nakts.net
Fri Sep 11 14:48:09 BST 2009

On 2009.09.11. 16:32, Jānis Bebrītis wrote:
> Sveiciens komūnai piektdienā!
>

>     Nesen savā dienasgrāmatā ierakstiju ka lietoju TrailExplorer treku
>     zīmēšanai un varbūt kāds to var gūt kā padomu vai varbūt man var ieteikt
>     kādu labāku softu. Tā ar bij un man ieteica gpsmid (gpsmid.sf.net),
>     bezmaksas. Sākotnēji skatijos skeptiski - būs jāimportē kaut kādas tur
>     kartes, neierubijos uzreiz. Ielādēju to Latvijas variantu (3Mb jad
>     fails) un uzliku uz trubas.. un patiešām, tajos 3Mb bija pat mani
>     relatīvi nesenie editi, ceļi + POI, visa latvija, 3 megabaitos!
>
>     Lūk ko prot vektorinformācija!

> [...]

lietoju gpsmid jau kaadu laiku. ir diezgan labs, jaa. jo iipashi tad, ja
panjem high-style un bish piekustomizee savaam vajadziibaam, citaadaak
bish kretinee :)

ko es daru - njemu latvijas ekstraktu no cloudmade un ar osm2gpsmid un
customizeety style failu dragaaju uz jar.

probleemas, ko piefikseeju :
1. uudenjus ziimee shvaki. riverbank neziimee vispaar.

2. routings ir bish gljukains, jo iipashi, ja meegjina paskrolleeties
routeeshanas laikaa. reizeem meegjina vest vienkaarshi preteejaa
virzienaa, reizeem ieprieksheejo marshrutu sadzejo pats...

3. search, vismaz manaa telefonaa, ir praktiski nelietojams.

4. ielu nosaukumu renderings ir gruuti salasaams

5. "mouseover" area neraada vaardus

nu jaa, un bachu baigi eed :D

dazhas reizes palietojot routingam piefikseeju diezgan daudz
truukstoshus oneway tagus, kurus tad arii sakraameeju iekshaa.
kaa arii sapratu jeegu no turn based restrictions, lai gan jaaatziist,
ka neesmu notesteejis, vai gpsmid taadus saprot vispaar. bet turpmaak
tos ziimeeshu daudz aktiivaak ;)