[Talk-lv] Turpinot par garāžām

Peteris Krisjanis pecisk at gmail.com
Mon Sep 14 08:23:21 BST 2009

Tagad arī tiek piedāvāts alternatīvs proposal:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Proposed_features/Additional_parking_types_for_amenity%3Dparking

Man škiet, ka mums vajadzētu noformēt mūsu kopējo viedokli un tad to
reprezentēt vienā no proposaliem.

Padomāsim, kas šiem garāžu klučiem ir raksturīgi. Manuprāt tā tomēr
nebūs landuse, jo ir pārak specifiska. Landuse domāju pārsvarā būs
residential, ar izņēmumiem ja ir runa par garāžas kompleksiem
necivilajam transportam (sabiedriskajam, militāristiem, utt.).

Piekrītu, ka drīzāk tas ir jāskata ļoti līdzīgi  kā amenity=parking.
Vienkārši amenity=garages, un individuālas būves var atzīmēt kā
garāžas. Var jau gadīties, ka kompleksa vidū ir mājiņa ar sargiem.

Ko sakāt?

Lai sokas darbos,
Pēteris.

2009. gada 14. septembris 09:56 Lauris Bukšis-Haberkorns
<lafriks at gmail.com> rakstīja:

mortigi tempo
Pēteris Krišjānis