[Talk-lv] Ramsar convention wetlands dati

uldics at gmail.com uldics at gmail.com
Tue Sep 22 19:14:05 BST 2009

Tā arī nesapratu, kur jūs tos datus izvilkāt, no tā 95. gada likuma vai?
Bet nu tas tā.
Vienu, ko gribu atgādināt un iesaku rūpīgi pārbaudīt. Kartei jāattēlo
dabas objekti. Tie Ramsaras
objekti var sakrist un nesakrist ar kaut kādu purvu. Ko es domāju ir, ka
tik nesanāk tā, ka
kartē tiek iezīmēts juridisks nevis fizisks objekts. Tas Ramsaras statuss
objektam tika dots
pēc noteiktiem kritērijiem. Nav teikts, ka kaut kāda purva daļa tajā
neietilpst vai arī otrādi,
Ramsāra objektā ietilpst pļava vai meža daļa - kas tiks iezīmēta kā purvs.
uldics