[Talk-lv] pašvaldību ceļu klasifikācija

Andris P pandalat at gmail.com
Thu Sep 24 11:50:20 BST 2009

Ja pareizi sapratu jautājumu, es netaisos uz šīs kartes bāzes zīmēt ceļus.
Un domāju, ka, ja reiz Baldones dome šo plānu ir ielikusi savā mājaslapā, es
drīkstu iegūt informāciju, kas skaitās šie ceļi.
Zīmēšu es viņus tad, kad pats izbraukšu. Tikai jautājums par tagiem...

2009. gada 23. septembris 20:32 Peteris Krisjanis <pecisk at gmail.com>rakstīja: