[Talk-lv] Valmieras ielu rekonstrukcijas plāni

Rich richlv at nakts.net
Sat Sep 26 14:42:17 BST 2009

On 09/26/09 16:11, Jānis Bebrītis wrote:
> sveiks -
>
> nieki vien, es ar skatijos gan uz šiem, gan uz pilsētas attīstības
> plāniem. Vienu laiku bija doma iet to darīt ar papīriem, taču pašam
> patīkamāk ir to visu izbraukt ar ričuku.
>
> paskatiju šos plānus, atradu jau vietu kura ir kartē, taču realitātē ir
> aizaugusi tā ka pat ar riteni cauri netiek. Tas ceļš bija arī citā
> kartē, taču realitātē tā nav. domāju ka tādi ir vēl arī citi ceļi.

domaaju, ka shaadu plaanu izmantoshanai ir liels potenciaals.

1. vietas, kur gruuti piekljuut - piemeeram, visu eeku kontuuras;

2. shaadi plaani ljauj ievadiit datus arii par citaam pilseetaam, kur
nav "iezemieshu" osm daliibnieku;

3. reaalaas situaacijas noveerteeshanai un kljuudu atrashanai vajadzeetu
sekot pashvaldiibas informeeshanai - tas palielinaatu iespeeju, ka
pashvaldiiba labpraat sadarbotos turpmaak.