[Talk-lv] Valmieras ielu rekonstrukcijas plāni

Peteris Krisjanis pecisk at gmail.com
Mon Sep 28 10:26:49 BST 2009

Jā, bet tas nemaina faktu, ka pašvaldība autortiesības tā īsti līdz
galam nav nokārtojusi. Vai mēs zinām, kas viņiem rakstīts līgumā? Vai
ir par pasūtītāja autortiesībām? :)

Tas ka praktiski visam vajadzētu būt korekti, nenozīmē, ka pēc likuma
tas tā ir :)

Lai sokas,
P.

2009. gada 28. septembris 11:05 Pēteris Brūns
<peteris.bruns at gmail.com> rakstīja:

mortigi tempo
Pēteris Krišjānis