[Talk-lv] Flickr Now Supports OpenStreetMap Tags

Rich richlv at nakts.net
Wed Sep 30 09:24:48 BST 2009

On 2009.09.30. 11:10, uldics at gmail.com wrote:
> Pagaidām izskatās neveiksmīgi. Pamatoju.
> 1. Trūkst atbalsts OSM programmās. Jo pašā flickrā tikai grupēšana tā ir
> ar tipa nesaprotamu kodu.

potlatcha developeris puspajokam iemineejaas par fiichu raadiit mazinjas
bildiites blakus selekteetiem objektiem :)

> 2. Kas notiks, kad way tiks dzēsts, vietā iezīmējot citu, jau ar citu
> numuru.

buus pakalja. bet ja ir kaada laba ideja, kaa sho probleemu risinaat...

> 3. Šaubos, ka OSM gribēs sarežģīt un labi noslogot savus serverus ar
> visādiem badiem. Ja nu vienīgi pats Flickr seko izmaiņām un apdeito savu
> daļu visu laiku.

erm, visaadiem ko ?
un osmam jau slodze nav liela - tik cik xapi requests uz bildi, un gan
jau flickrs shito iekesho. cita lieta, protams, palielinaats trafiks
pasham osm frontendam, bet tas jau arii ir meerkjis - palielinaat
juuzeru skaitu :)

fiicha laba, man pat sagribeejaas flickraa regjistreeties un
paspeeleeties :>

--
  Rich