[Talk-lv] Ierosinājums par OSM Latvijas pasākumu

Jānis Ročāns janis.rocans at gmail.com
Fri Apr 23 07:55:39 BST 2010

Sveiki!
Vai šādi, Rīgas centru vērienīgi kartējot, netiks darīts dubults darbs, jo,
kad tiks pie RD kartēm, daudzi iegūtie dati pārklāsies! Domāju, ka prātīgāk
būtu paņemt kādu no mazākajām pilsētām. Par Cēsīm varu teikt, ka, ar mūsu
GPS ierīcēm kartējot, die dati ir samērā neprecīzi un tur tā pat ir pārsvarā
tikai ielas sazīmētas. Par to gan būtu jāpadomā, paskatoties uz jau
paveikto, cik interesasnti būtu darboties ar Cēsīm. Par atpūtu Cēsīs.. Ir
baigi forša kafejnīca - bārs, kur ir manā skatījumā ļoti garšīgas picas,
pica LULU un chilli pica ar savām cenām un garšas īpašībām manuprāt nestāv
pat tuvu. Par Ogri un citām pilsētām nemāku teikt.. Ja uz vasaras beigām,
varbūt varētu piemēram Ainažus paņemt vai kādu citu piejūras pilsētiņu.
Kā ir ar mežiem un citām zemes platībām, varbūt ir vērts runāt ar Valsts
Meža Dienestu (VMD) par viņu datiem? Es gan nezinu, cik viņi būtu atsaucīgi
dēļ mazā cilvēku skaita tur..
Atceros, ka Līgatnē pazemes bunkurā ir veca Latvijas PSR karte ar ļoti
detalizētiem datiem, manuprāt ļoti interesants eksemplārs datu ieguvei
priekš OSM.
Jānis