[Talk-lv] Ierosinājums par OSM Latvijas pasākumu

Rich richlv at nakts.net
Fri Apr 23 09:01:56 BST 2010

Pēteris Brūns wrote:
> Par to mežu iegūšanu no Gisnet servisa jabūt uzmanīgiem, ja gadus 10
> atpakaļ varētu diezgan mierīgi to darīt tad tagat aizaugušās platības ir
> ui kā izmainījušas situāciju dabā. Kā reference šie dati ir ok bet 1:1
> pārnešanai nederēs.

tieshi taa. arii celji vietaam ir taisnoti, vilkti citur utt.
saliidzinot gisnetu ar treisiem ljoti jaauzmanaas.

> Manuprāt labākais ko var no gisnet servisa ņemt varētu būt
> upju/ūdenstilpņu dati, jo tie ir tomēr relatīvi mazāk mainīgi.

kaa nu kur. tas pats juglas tilta regjions ir mainiijies, arii raaznas
apkaimee liinijas nesakriit ar shiibriizha. upes gan pamataa sakriit,
laikam kopsh taa laika nav iipashi aizraavushies ar taisnoshanu :)
(ok, shur tur mazie hesi ir nedaudz mainiijushi situaaciju)

> No pasākuma viedokļa varbūt sakarīgs variants ir pasākums uz 2-3 dienām
> we (sāk/sarodas piekdien un finalizējas svētdienā), kur tiek kartēts

optimistiski, labi, bet imho overkills pirmajam pasaakumam :)
lielaakaa dalja netiks uz tik ilgu laiku, liidz ar to cilveeki
izkliedeesies laikaa. es joprojaam atbalstiitu pirmo pasaakumu vcr -
kaut vai lai saprastu, kas un kaa, aprunaatos par principiem, apmaaciitu
kaadu jaunpienaaceeju...

> kāds novads/pagasts un kartēšanu var izveikt ar velo/auto un kājām.
> Ieguvumi:
> -pasākums dabā
> -ja labi nopozicionējas pagastā/novadā iespejams šādu darbiņu novērtētu
> daudz atsaucīgāk nekā pilsētās

tas gan. bet nekas jau netraucee peec neilga laika bliezt augshaa
naakamo pasaakumu, maacoties no pirmaa :)