[Talk-lv] Ierosinājums par OSM Latvijas pasākumu

Gints Polis polis.gints at gmail.com
Wed Apr 28 09:53:50 BST 2010

Jugla skan diezgan labi....
Pret sestdienu arī man nav nekas pretī...
Visus potenciālos materiālus lūdzu pēc iespējas iesūtīt listē pirms
pasākuma... un varbūt pat iepriekš apspriest... ko kurš varētu darīt.
Piemēram ļoti noderīgs būtu tagojamā "area" neapzināto ielu saraksts.

Gints

2010. gada 28. aprīlis 11:15 Gasha <gasha at pie-dabas.net> rakstīja: