[Talk-lv] Par terotijas plānojumiem Rīgai

Viesturs Zariņš viesturz at gmail.com
Mon Aug 2 13:37:24 BST 2010

Nu pirmais veids būtu norenderēt lielu PNG un izlaist caur rectifier.

Otrā lieta ir ka tajā docī stūros smuki norādītas koordinātas, tāpēc
nebūtu grūti pārvērst uz vektordatiem.
Jāpastrādā kādu nedēļas nogali pie šitā.

Pa tam laikam zīmēju Cēsu robežu no
http://labs.metacarta.com/rectifier/rectify/4532

Viesturs