[Talk-lv] Teritoriju plānojumi

Pēteris Brūns peteris.bruns at gmail.com
Tue Aug 3 20:23:49 BST 2010

Nu ka tp ta tp.

Uz gisnet varētu izdalīt osm_tp wms servisu.

Pašam sasieti jau kādu laiku stāv Burtnieku novada plāni.
Parastais gājiens PDF->TIFF izmantojot GIMP un TIFF->GeoTIFF izmatojot
Quantum GIS.
Quantum GIS tāpec, ka ne visām kartēm ir koordināsu krusti, bet vienmēr
ir kādi raksturīgi punkti (upju sateces, grāvju krustojumi, ģeodēziskie
punkti), kas ir atrodami 10k topenēs, ģeodēzisko punktu db vai citos jau
ģroreferencētos avotos.

Burtnieku novadam gan es jau reiz sarunāju ar būvvaldi dabūt to visu
plānojuma datu kopu vektoros, tik nav lāga sanācis aiziet pakaļ :( Būs
laiakam jāsaņemās.

pb