[Talk-lv] Mikrorajonu nosaukumi dubultojas

Raivis Dejus orvils at gmail.com
Thu Aug 5 19:54:54 BST 2010

heh.. es punktu meklēju pie nepareizā uzraksta.
Noņēmu punktus, jo tie ir paši par sevi, bet apgabals ar nosaukumu satur
lietas, kas ir tajā, tas varētu būt aktuāli meklēšanas algoritmiem.

Es personīgi neesmu par punktiem, kas mētājas apkārt. Ja kaut kas ir iekš
kaut kā, tad atbilstoši jātago tā lieta, kurā šis kaut kas ir iekšā. Sanāk
vairāk loģikas / informācijas ar ko spēlēties

--
Cieņā,
Raivis Dejus

Tel.: 26457260