[Talk-lv] Mikrorajonu nosaukumi dubultojas

Jānis Ročāns janis.rocans at gmail.com
Fri Aug 6 08:26:03 BST 2010

Ja grib nosaukumus kaut kur bīdīt, kapēc nevarētu uztaisīt relāciju veidu,
kur viena sastāvdaļa ir rajons, otra punkts piemēram name_pos=yes, kurā būtu
vēlams novietot nosaukumu. Šādā veidā varētu izpausties karšu veidošanas
mākslā, gan saglabāt datu loģiku. Protams, tas jau ir kārtīgi jāapdomā un
jāapspriež ar citiem.

Jānis