[Talk-lv] Jaunā licence, lietošanas noteikumi

Viesturs Zariņš viesturz at gmail.com
Thu Aug 12 14:08:52 BST 2010

Otrs jaut.:
- kur redzams cik daudzi apstiprinātuši CT.
- kad notiks datu pārcelšana uz CDDB licenci, nederīgo izmešana?

Kā es varēšu uzzināt kas, teiksim, Ikšķilei draud, kādi tajā iesaistīti
lietotāji vēl nav apstiprinājuši CT?
Derētu serviss, kurā var paprasīt dotam apgabalam kādiem cilvēkiem tajā
jāapstiprina CT.

Viesturs