[Talk-lv] Jaunā licence, lietošanas noteikumi

Peteris Krisjanis pecisk at gmail.com
Thu Aug 12 16:04:39 BST 2010

2010. gada 12. augusts 15:54 Viesturs Zariņš <viesturz at gmail.com> rakstīja:
> Visumā izskatās ciešami.
>
> Viena lieta ko moš vari komentēt: par ķeksi: publicēt manus datus zem PUBLIC
> DOMAIN.
> Tas acīmredzami NAV SADERĪGS ar Otrofoto tracošanu dēļ tā, ka neļauj
> garantēt souce="" saglabāšanu.
>
> Vai ir plāni publicēt arī pubilic domain kontribūcijas kā atsevišķu karti?

Šeit ir viltīgāks gadījums - praktiski tā ir vienlaicīgi aptauja un
atļauja darbus nākotnē publicēt zem PD. JA - es uzsveru - nākotnē
saskaņā ar trešo punktu CT kopiena nobalso par visu darbu pārnešanu
PD, tavi darbi - ja tu būsi atķeksējis - tiks pārnesti. Darbi, kuri
nebūs PD netiks automātiski pārnesti un to pārlicencēšanai būs
jāpievēršas katram lietotājam individuāli.

Tātad tā kā mēs ar tevi zīmējam no kartes, ķeksīti pie PD *noteikti*
neliekam un to arī nedara neviens cits, kas zīmē no ortfoto.

Galvenie cilvēki gan saka ka pēc visas emociju vētras ticamība ka PD
jebkad tiks pieņemta kā OSM licence ir ļoti tuvu nullei.

Kāmēr tu neatķeksē ka tavi darbi ir PD, tikmēr CT ir pilnībā
savietojams ar Ortfoto zīmēšanu.

Apmēram tā.

Lai sokas,
Pēteris.