[Talk-lv] ceesu mapping party rezultaati

Rich richlv at nakts.net
Fri Aug 13 15:57:41 BST 2010

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cēsis/Mapping_party_2010.07.10

ko tur veel var uzlabot ? mani q :

1. vai visi, kas piedaliijaas, piekriit paaris bilzhu ievietoshanai ?
2. man ir before/after atsevishkjas bildes, vai taas tur vajadzeetu
(mosh kaadam taa animaacija derdz/nepatiik);
3. man ir arii 17 zoomlevelja renderi before/after, bet tur png ir 6-7 mb :)
tos jau lapaa laikam nav jeega likt - bet mosh kaadam interesee ?
4. kas ir ilga, un kaapeec es taadu neatceros no paartija ? :)
mees tur kaadu varbuut palaidaam garaam ?