[Talk-lv] Mikrorajonu nosaukumi dubultojas

Rich richlv at nakts.net
Sat Aug 28 22:09:14 BST 2010

sasodiits. es nezkapeec nesanjeemu mailus no listes un tapu
unsubskraibots...

par sho teemu - es tomeer ljoti ieteiktu tagot vaardu area, un nelikt
tos punktus. juus reaali satagosiet vienam rendereetaajam.
a ko tad, ja es gribeeshu uzrendereet citaadaaku karti, kas raadiis
citus objektus, un man tas juusu punkts buus pilniigi nevietaa ? ar area
jau mees atstaajam iespeeju rendereriem taisiit visaadas gudras
collision detection utml lietas, vai arii maaksliniecisks kartetaajs var
pats shos nosaukumus apkaart biidiit.

es daljeeji atbalstu nelielu karteeshanu rendereeshanai (iipashi ja tas
ir kaut kas elementaari peec tam automaatiski sakaartojams), bet shoreiz
imho tas buutu garaam