[Talk-lv] ņūbisks jautājums par etiķeti un divi tehniski jautājumi

Peteris Krisjanis pecisk at gmail.com
Mon Aug 30 19:56:08 BST 2010

2010. gada 30. augusts 21:40 Walter Larsen <larsen at solarmachinery.lv> rakstīja:
> Sveiki, banda!

Esi sveikts Latvijas OSMistu listē!

> Esmu pilnīgs iesācējs streetmapā, tāpēc jautājums: Kāda ir pašreizējā
> etiķete attiecībā uz citu cilvēku gps trekiem?

Es gan to nepraktizēju, bet rule of the thumb ir ka visus GPS trekus
salādē OSMā, lai jebkurš varētu zīmēt.

> Kā zināms Liepājā notika kartēšanas pasākums, kura rezultātā ir iegūti daudz
> jauni treki. Vai tas tiek uzskatīts par sliktu stilu, kāds cits zīmē ielas,
> nevis tracku "īpašnieks"?

Nav slikts stils. Tikai treka īpašnieks varētu atcerēties detaļas,
kuras nezinātu zīmētājs. Bet citādāk tam nav nozīmes.

> un divi tehniski jautājumi -
> 1) josm - kāds ir pareizais veids, kā veidot apļveida krustojumu

Nemācēšu precīzi teikt, nekad neesmu zīmējis. Šķiet tāpat kā parasti -
zīmējam apli, saliekam oneway=yes attiecīgajos segmentos un darīts.

> 2) vai ir iespējams ielām norādīt atļautā braukšanas ātruma ierobežojumu?

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Map_Features#Restrictions

maxspeed = * tags tas būs, skaties wiki kā viņš tiek izmantots.

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Map_Features ir vispārīgā
"leģendas" lapa - jeb kā tagot ko.

> (ja ir, tad kā? vairāk vai mazāk protu izmantot josm, merkaartor, webiso
> interfeisu)

Lai sokas,
Pēteris.