[Talk-lv] datu kvalitaate

Rich richlv at nakts.net
Tue Aug 31 09:16:29 BST 2010

mailus no listes joprojaam nesanjemu, meegjinaashu sekot liidzi arhiivaa...

luuk, te bish pavaacot datus pa latvijas aareem pamaniiju shaadu taadu
datu kvalitaates (un iipatniibu) klaastu.

1. madonas regjionaa muusu jau apspriestais varonis ir saveidojis ljoti
daudz suudiigu datu :)
nesavienoti celji, kopiigas nodes shkjeersojoshiem
celju/mezhu/uudenskraatuvju ways utt. es tur kaudzi izlaboju, bet ja nu
kaadam uznaak veelme patiiriit datus, tad tajaa regjionaa veel jaabuut
iespeejaam.

2. http://www.openstreetmap.org/browse/node/465222101/history
man ir diezgan lielas aizdomas, ka to name jaavaac nost :>

3. pamaniiju, ka ventspilii praktiski nav gps treisu, lai gan ir ljoti
daudz celji/ielas. kaa tur ar datu avotiem ? gisnet/orto ?

4. ar kaadu jaunu karteetaaju sarakstoties tika mineets, ka dati njemto
no pasha pieredzes un js. ok, shajaa konkreetajaa gadiijumaa nekaada
ljaunuma nav, jo es taas paaris ielas ar gps izbraucu anyway un pareizi
satagoju, bet taa vareetu buut probleema naakotnee/citos gadiijumos.
varbuut latviskaas lapas augshdaljas tekstu (WikiProject Latvia) vajag
noiisinaat un kaut kur tur iespraust NEZIIMEET NO CITAAM KARTEEM

ak jaa, to lapu vispaar kaads ir bish salauzis, jo tur ir divi "spiediet
šeit" bez linka :)

5. ne par datu kvalitaati, bet varbuut vajag ceesu before/after bildi
nomineet picture of the week ? :)