[Talk-lv] datu kvalitaate

Pēteris Caune cuu508 at gmail.com
Tue Aug 31 09:26:10 BST 2010

3. Par Ventspils datiem, tie nāk no teritoriālplāna. Tālajā 2008-ajā ar "no
kurienes nāk dati" kontaktēju to autoru ursus_lv, viņš iemeta saiti. Arī
esot saņēmis mutisku atļauju tos datus izmantot, bet oficiāla paskata
teritoriālplāniem pat nekādas īpašas atļaujas nevajag, kā tagad saprotu.

Reku sarakste no tā laika

15:20 es: aizmirsu pajautāt, -- no kurienes tu Ventspilī dabūji māju
kontūras?
  no kaut kādas satelītkartes?
------------------------------
8 minūtes
15:29 Marat: ne, www.ventspils.lv ir dazhadas kartes PDFof
  PDFos
  man sanaca konvertet PDF GPXa
15:32 es: viņām ar autortiesībām problēmu nav?
15:34 http://www.ventspils.lv/LV/4Viesi/11Karte/frontpage.htm
  šitai sānā ir Jāņa Sētas emblēma
  JS kartes IMO izmantot nevaram
15:37 Marat: nee, es seit nemu
http://www.ventspils.lv/NR/exeres/A3C60634-C458-42B9-<http://www.ventspils.lv/NR/exeres/A3C60634-C458-42B9-BF36-E29C1AABA96E.htm>
* **8 minūtes**16:01 *Marat: tu savos trekus
neaugsuplade?BF36-E29C1AABA96E.htm<http://www.ventspils.lv/NR/exeres/A3C60634-C458-42B9-BF36-E29C1AABA96E.htm>
------------------------------
6 minūtes
15:43 es: ahā
  es īsti nezinu
15:44 varbūt no viņiem tomēr vajadzētu dabūt apstiprinājumu, ka drīkst
izmantot
  tur nekur nemanīju atrunu, ka drīkst vai nedrīks izmantot
  es zinu, ka teritoriālplānojumiem jābūt brīvi pieejamiem visiem, bet kā
tos drīks izmantot -- nav ne jausmas
15:45 Marat: es viniem prasiju
  tulit meginasu atrast citatus
 es: ā, nu okei, es ticu
15:46 parunājos ar Gintu Poli par ielu tagošanu, viņš piekrita, ka varētu
lietot residential. Tad nu vakarā vai pārtaisīšu Āgenskalna sīkās ieliņas
 Marat: Par kartes izmantošanu lūdzam sazināties ar Ventspils pilsētas domes
Arhitektūras un pilsētbūvniecības nodaļu, kuri ir šīs kartes autori.
15:47 es: un ko šie?
 Marat: Kādā formātā Jums fails vajadzīgs?
  Principa vienalga. PDFs deres. openstreetmap.org es lasiju par kaut
kadu GeoTIFF.
  Vai jus varetu uzrakstit "oficialo atbildi" amperam tada forma:
15:48 Oficiālai atbildei vajag oficialu pieprasijumu Domes priekšsēdētrājam
caur kanceleju. Nekadi e-pasti nederēs.
  Nepieciešama oficiāla vēstule, uz veidlapas, adresēta DOMES ARHITEKTŪRAS
UN PILSĒTBŪVNIECĪBAS NODAĻAS vadītājam M.Božes kungam ar parakstu, datumu,
reģ. Nr. un aprakstu kas un kāpēc vajadzīgs. Vēstule iesniedzama Domes
kancelejā vai domes Arhitektūras un pilsētbūvniecības nodaļas sekretārei.
15:50 es: tad viņi "mutiski" teica, ka var izmantot, bet oficiālam
aptiprinājumam vajag to vēstuli, ja?
15:51 Marat: ja
 es: nu tad jau gan jau ir ok
  ja nav slinkums, varētu jau uzrakstīt ;)
15:52 Marat: ja tie saprototu kas ir open sourc, wiki un ta talak tad ja.
 es: njā :-/