[Talk-lv] datu kvalitaate

Peteris Krisjanis pecisk at gmail.com
Tue Aug 31 09:45:08 BST 2010

2010/8/31 Rich <richlv at nakts.net>:
> [...]
>
> luuk, te bish pavaacot datus pa latvijas aareem pamaniiju shaadu taadu datu
> kvalitaates (un iipatniibu) klaastu.
>
> 1. madonas regjionaa muusu jau apspriestais varonis ir saveidojis ljoti
> daudz suudiigu datu :)
> nesavienoti celji, kopiigas nodes shkjeersojoshiem
> celju/mezhu/uudenskraatuvju ways utt. es tur kaudzi izlaboju, bet ja nu
> kaadam uznaak veelme patiiriit datus, tad tajaa regjionaa veel jaabuut
> iespeejaam.
>
> 2. http://www.openstreetmap.org/browse/node/465222101/history
> man ir diezgan lielas aizdomas, ka to name jaavaac nost :>

Vispār jau čoini, ja tā ir taisnība :) Bet nu jā, izņem gan.

> 3. pamaniiju, ka ventspilii praktiski nav gps treisu, lai gan ir ljoti daudz
> celji/ielas. kaa tur ar datu avotiem ? gisnet/orto ?

Tas nav rādītājs. Es savus GPS triesus neuploadoju diezgan labu laiku
sākumā. Par to, ka tas būtu jādara, nav konkrētas informācijas.

> 4. ar kaadu jaunu karteetaaju sarakstoties tika mineets, ka dati njemto no
> pasha pieredzes un js. ok, shajaa konkreetajaa gadiijumaa nekaada ljaunuma
> nav, jo es taas paaris ielas ar gps izbraucu anyway un pareizi satagoju, bet
> taa vareetu buut probleema naakotnee/citos gadiijumos.
> varbuut latviskaas lapas augshdaljas tekstu (WikiProject Latvia) vajag
> noiisinaat un kaut kur tur iespraust NEZIIMEET NO CITAAM KARTEEM

Pieliku.

> ak jaa, to lapu vispaar kaads ir bish salauzis, jo tur ir divi "spiediet
> šeit" bez linka :)

Neviens nav uzlauzis, es centos taisīt palīdzības lapas :P Tiesa, citi
darbi parādījās. Bet vēlāk pabeigšu.

> 5. ne par datu kvalitaati, bet varbuut vajag ceesu before/after bildi
> nomineet picture of the week ? :)

Nav slikta doma. Šobrīd es gan liktu Liepāju, jo tur džeki labi
nopulēja pagājušo nedēļas nogali.

Lai sokas,
Pēteris.